WooCommerce verkkokaupat

Asiakasystävälliset verkkokaupat, jotka tuottavat tulosta. Verkkokaupat toteutetaan vastaamaan yrityksesi tarpeita, olivat ne sitten pieniä tai suuria.

Verkkokauppa yritykselle

WooCommerce on yksi suosituimmista verkkokauppa-alustoista. Se on WordPressiin ladattava lisäosa, jonka vuoksi se taipuu niin pieniin kuin suuriin projekteihin.

WooCommercen avulla WordPress sivustoon saadaan verkkokaupan ominaisuudet. Hakukoneoptimoidut verkkosivut tuovat asiakkaat sisään verkkokauppaan, ja räätätöityjen kotisivujen käyttäjäystävällisyys tukee verkkokaupan tuloksellisuutta.

Verkkokaupan ylläpitäminen on helppoa, jonka vuoksi asiakkaiden ei tarvitse nojautua tukeemme esimerkiksi tuotteiden lisäilyn ja hintojen päivittämisen kanssa. Annamme kirjallisten ohjeiden lisäksi tarvittaessa käyttökoulutuksen verkkokaupan pyörittämiseen.

Kiinnostaako verkkokaupan perustaminen?
Lue miten projekti sujui Birdshop verkkokaupan kanssa.

Verkkokaupan hinta

Verkkokaupan hinta perustuu projektin laajuuteen ja sille on vaikeaa antaa tiettyä hintaa tietämättä kaupan kokoa ja muita yksityiskohtia.

Kertaluontoinen suunnittelun hinta-arvio lasketaan arvioidusta työmäärästä. ja kuukausiveloitteiset kustannukset sisältävät palvelimen ylläpitokulut sekä lisäosien- ja verkkomaksutapojen kulut.

Verkkokaupan teko

WooCommerce
alkaen 1190€
  • Integroidaan WordPressiin
  • Helposti laajennettavissa

Tekninen ylläpito

Verkkokaupat
alkaen 30€ / kk
  • Palvelintila Suomessa
  • Nopea tuki

Hakukoneoptimointi verkkokaupalle

Se ei riitä, että verkkokauppa löytyy vain yrityksen nimellä. Verkkokauppasi tuotteet ja palvelut pitäisivät löytyä helposti hakukoneista.

Verkkokaupan perustaminen

Kuka tahansa voi ladata WooCommercen omille WordPress kotisivuilleen ja sanoa että omistaa verkkokaupan. On kuitenkin tärkeä tiedostaa, että verkkokaupan pitäisi myydä.

Luottamalla tekijöihin, jotka tiedostavat verkkokaupan kriteerit ja asiakkaan näkökulman verkosta ostamiseen, vältyt tuloksettomalta verkkokaupalta. Kilpailu on kuitenkin verkossa kovaa – jos asiakkaasi huomaa esimerkiksi maksamisen olevan vaikeaa, hän todennäköisesti poistuu kaupasta.

Luodaan strategia, jolla saadaan kohdeasiakkaasi verkkokauppaasi. Kohdeasiakkaasi ovat nimittäin sitä porukkaa jotka ostavat, eivätkä vain selaile.

Pidetään huolta, että verkkokauppasi

  • konvertoi
  • kerää kävijöitä hyvällä verkkonäkyvyydellä
  • on käyttäjäystävällinen ja näyttää hyvältä.