WooCommerce verkkokaupat
Asiakasystävälliset verkkokaupat, jotka tuottavat tulosta. Verkkokaupat toteutetaan vastaamaan yrityksesi tarpeita, olivat ne sitten pieniä tai suuria.
Verkkokauppa yritykselle
WooCommerce on yksi suosituimmista verkkokauppa-alustoista. Se on WordPressiin ladattava lisäosa, jonka vuoksi se taipuu niin pieniin kuin suuriin projekteihin.
WooCommercen avulla WordPress sivustoon saadaan verkkokaupan ominaisuudet. Hakukoneoptimoidut verkkosivut tuovat asiakkaat sisään verkkokauppaan, ja räätätöityjen kotisivujen käyttäjäystävällisyys tukee verkkokaupan tuloksellisuutta.
Verkkokaupan ylläpitäminen on helppoa, jonka vuoksi asiakkaiden ei tarvitse nojautua tukeemme esimerkiksi tuotteiden lisäilyn ja hintojen päivittämisen kanssa. Annamme kirjallisten ohjeiden lisäksi tarvittaessa käyttökoulutuksen verkkokaupan pyörittämiseen.
Kiinnostaako verkkokaupan perustaminen?
Verkkokaupan hinta
Verkkokaupan hinta perustuu projektin laajuuteen ja sille on vaikeaa antaa tiettyä hintaa tietämättä kaupan kokoa ja muita yksityiskohtia.
Kertaluontoinen suunnittelun hinta-arvio lasketaan arvioidusta työmäärästä. ja kuukausiveloitteiset kustannukset sisältävät palvelimen ylläpitokulut sekä lisäosien- ja verkkomaksutapojen kulut.
Verkkokaupan teko
WooCommerce- Integroidaan WordPressiin
- Helposti laajennettavissa
Tekninen ylläpito
Verkkokaupat- Palvelintila Suomessa
- Nopea tuki
Hakukoneoptimointi verkkokaupalle
Se ei riitä, että verkkokauppa löytyy vain yrityksen nimellä. Verkkokauppasi tuotteet ja palvelut pitäisivät löytyä helposti hakukoneista.
Verkkokaupan perustaminen
Kuka tahansa voi ladata WooCommercen omille WordPress kotisivuilleen ja sanoa että omistaa verkkokaupan. On kuitenkin tärkeä tiedostaa, että verkkokaupan pitäisi myydä.
Luottamalla tekijöihin, jotka tiedostavat verkkokaupan kriteerit ja asiakkaan näkökulman verkosta ostamiseen, vältyt tuloksettomalta verkkokaupalta. Kilpailu on kuitenkin verkossa kovaa – jos asiakkaasi huomaa esimerkiksi maksamisen olevan vaikeaa, hän todennäköisesti poistuu kaupasta.
Luodaan strategia, jolla saadaan kohdeasiakkaasi verkkokauppaasi. Kohdeasiakkaasi ovat nimittäin sitä porukkaa jotka ostavat, eivätkä vain selaile.
Pidetään huolta, että verkkokauppasi
- konvertoi
- kerää kävijöitä hyvällä verkkonäkyvyydellä
- on käyttäjäystävällinen ja näyttää hyvältä.