Sopimusehdot

Viimeksi päivitetty: 14.7.2020

Team3 vastaa omalta osaltaan verkkopalveluiden (verkkosivut, sähköpostit, domainit) ylläpidosta.

Mikäli asiakas tekee muutoksia verkkopalveluilleen, ei Team3 ylläpidon tarjoajana ole vastuussa niistä. Asiakkaan vastuulla on itse julkaista sivut, Team3 tarjoaa mahdollisuuden siihen.

Jos nettisivujen koodia on mahdollista muokata, ei Team3 eikä sen kumppanit ole velvollisia korjaamaan muutoksista aiheutuvia mahdollisia ongelmia.

Asiakas pystyy itse kytkemään SSL:n päälle ja pois nettisivueditorista.

Asiakas sitoutuu, ettei käytä palveluita rikolliseen tai epäeettiseen toimintaan, ja on korvausvelvollinen kaikista mahdollisesti aiheuttamistaan haitoista ja kuluista.

Sähköpostipalveluissa asiakkaalla voi olla mahdollisuus muokata käyttäjämääriä ja – lisenssejä tilauksen jälkeen. Asiakas tiedostaa, että laskutus tapahtuu aina toteutuneen mukaan. Mikäli asiakas itse käy lisäämässä lisenssejä, veloitetaan tämä automaattisesti seuraavan laskutuksen yhteydessä. Havaituissa virhetilanteissa on Team3:n vastuulla ilmoittaa niistä asiakkaalle viipymättä.

Palvelun irtisanominen

Team3 verkkopalveluiden irtisanominen kuukausiperusteisella laskutuksella on irtisanomispäivästä seuraavan kuun loppuun. Vuosi- ja puolivuosilaskutuksella kyseisen laskukauden loppuun. Asiakkaalla on oikeus irtisanoa palvelu koska tahansa ja siirtää palvelut pois, kuitenkin jos näin tehdään kesken sopimuskauden, ei asiakkaalla ole oikeutta hyvitykseen jo maksetusta osuudesta. Irtisanominen on ilmoitettava viimeistään kaksi viikkoa (14vrk) ennen uuden sopimuskauden alkamista. Team3 pidättää itsellään oikeuden palvelujen ja hintojen muutoksiin.

Sopimusehtojen hyväksyminen

Asiakas hyväksyy ja sitoutuu sopimusehtoihin sähköpostilla, suullisesti, lähettämällä tilauslomakkeen verkossa tai allekirjoittamalla sopimuksen. Näin asiakas vakuuttaa vastaanottaneensa ja lukeneensa nämä sopimusehdot.

Hinnaston muutokset

Team3 pidättää itsellään oikeuden muuttaa hinnastoaan tuotteiden hankintahinnan-, tai muiden kulujen noustessa ja on velvollinen ilmoittamaan uuden hinnan vähintään kaksi kuukautta (60 vrk) etukäteen.

Palveluiden siirtäminen

Team3 ei ole vastuussa palveluiden siirtämisestä uuden sopimuksen alkaessa, ellei erikseen näin ole sovittu. Sähköpostipalveluissa kuukausimaksu perustuu palvelun ylläpitoon ja käyttöön, eikä siihen ole otettu huomioon palveluiden siirtoa. Asiakas voi tuoda vanhalta alustalta viestit itse, mikäli näin tahtoo. Asiakkaan siirtäessä palvelut pois Team3:lta, ei laskutus lopu automaattisesti. Asiakkaan täytyy ilmoittaa palveluiden loppumisesta. Domainin eli verkkotunnuksen siirtäminen tapahtuu pyytämällä palveluntarjoajalta välittäjän siirtoavain. Vain verkkotunnuksen omistaja voi tehdä pyynnön.

Laskutus ja maksutavat

Maksutavat ovat joko laskulla tai tilisiirrolla. Asiakkaalla on laskulla 14 vuorokautta maksuaikaa. Viivästyskorko on 8%.

Sori, oli pakko

Käytämme evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseen ja sinua kiinnostavan sisällön seurantaan. Jatkamalla hyväksyt evästekäytäntömme, ja annat oikeuden evästetietojesi turvalliseen ja luottamukselliseen käyttöön. Voit myös tutustua tarkemmin tietosuojaselosteeseen.